Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Carolina - 29 oktober 2009 12:49

så då har dörrkarmar och "portal" blivit vita då. Mina händer och en stor del av Emil är oxå färgade ;) vi klarade dock golvet !


Kanske kan ta och slipa lite spackel där sen och börja lite lätt med tapeten *ler* känns som att jag inte gör så mkt annat hah river, spacklar, slipar, målar, tapetar....men men är inet allt kvar och vill vill vill ha klart ... frågan är ju bara vad gör jag då ???? Städar allt jag inte hinner med nu eller ??? Lär ju få en hel del tid över till annat iaf.


Funderar och funderar - börjar känna mig lite tjatig och långrandig...för och emot, ja eller nej....är egentligen emot men samtidigt om jag inte gör det å han blir sjuk då kommer jag o må skit för det och om jag gör det och han blir dålig så mår jag skit över det oxå. Hur man än vänder sig har man arslet fram kan man säga ;). Iofs skulle man kanske tänka att om jag känner mig så tveksam är det bättre att inte göra det eftersom att annars skulle det kännas självklart att göra det.


Vi är ju hemma så vi har ju tid att vara sjuka egentligen och ja .... nåja ni får väl veta hur det blir.


Nu ska jag passa maten!

Av Carolina - 29 oktober 2009 08:13

brr.. sitter här och försöker vakna till med en kopp te. Känns som att det blir till att sätta dit lite kaffe för å få full effekt.


Emil hostar och snorar - ett tecken på att han inte ska vaccinera sig ??? Igår hade jag i stort bestämt mig för att ge han sprutan - idag känner jag mig mer tveksam igen. Att det ska vara så förbenat svårt, är ju ett enkelt ja eller nej bara.


Vad händer annars då .. tja... började bygga en fågelstuga igår, den ska vi väl försöka få ihop idag så pippisarna kan få lite käk. Sen är det det vanliga bestyret då - sopa, dammsuga,hänga tvätten, plocka plocka plocka....måste verkligen måla lite oxå så det blir klart nån gång....sista tapetrullen kommer ju kanske idag så.....och imorgon åker P till Hudiksvall å köper fönster till H´s rum så det kommer in i helgen och sen finns inget som stoppar tapetseringen längre...ska kolla hur det ser ut med takfärg ...


ingen som har lite golv över ?? skulle behöva ca 3,5 kvm, längder på 2 meter......lite rejälare golvplank då, gärna ett par tum tjock Flört



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards