Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Carolina - 15 oktober 2009 16:34

Gick upp imorse och gjorde iordning så hästarna fick komma ut lite tidigare än förr i veckan. Kl nio satt barnen jag och svärmor i bilen på väg till Hudik och vårat inbokade återbesök hos osteopaten. Denna gång var det nackens tur att få en behandling.


Hon kollade ju av den tidigare behandlingen oxå vilken visade sig vara fortsatt lyckad ;) trots att jag fuskat lite då. Hur som helst så blev dte till att trycka lite i bröstryggen, dra isär två kotor lite och sen behandla den j**** nacken då....var beredd på värsta knaket men det gick bra och det kändes som att cirkulationen kom igång på en gång.

Nu blir det till att stretcha och se till att dricka mkt vätska. Skulle vara försiktig med att bära och lyfta så tungt en stund och sen var det risk att jag skulle få lite obt i huvet samt bli yrslig osv....känns som att det kommer att komma träningsvärk i bröstryggen....en punkt som är så öm just nu men det blir nog snart bättre.


Båda pojkarna har ju varit med idag - så duktiga båda två, vi underhöll den större med lekpark under behandlingarna ;), lunch på frasses och en sväng in på ÖB sen blev det färd hemåt igen.


Har mockat och fixat stallen nu, N somnade i min famn framför datorn, E leker i köket och P har varit hem med lite kläder som vi tumlade igår samt kollat post och sånt.

Tror jag ska ta och sträcka ut mig på soffan bredvid N nu medan P fixar maten och innan hästarna ska få gå in....trött

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards