Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Carolina - 8 oktober 2009 15:15

Yes!!! Nu är det en omönstrad som ska upp i garderobsutrymmet sen kan jag lägga undan tapetgrejerna en liten stund iaf ;)


Nu blir det lister och liiite målning så kan snart snart snart sängen flytta in dit. Imorgon kommer det grejer som jag beställt - nya gardiner, mattor och nya sängkläder. KUL! helst skulle jag vilja fortsätta med de sista tapeterna redan nu men ska istället ta en macka och lite kaffe innan det är dags att byta om och göra mig klar för kvällens middag.


Kaffe/saft och tårta finns vid 19-tiden för er som tänkt komma förbi kram

Av Carolina - 8 oktober 2009 08:49

Ska visst ut och äta med min man idag Kyss vem av er är det som ska vara barnvakt ? Han sa nämligen inget om att jag skulle ha barnen klara utan bara mig själv Flört


Får alltså se till att fixa klart i stallet innan han och H kommer hem idag då. Annars är det väl det vanliga - hänga en tvätt, försöka få upp de sista våderna i sovrummet.

Var och kikade på tapet till lillhallen igår. Vet inte riktigt vad jag vill ha - endera blir det ngn riktig färgchock på ena väggen eller så blir det lite mer grafiskt....vi får se


Ska nog ta och ägna mig lite åt E nu innan han ramlar ner från bordet.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards