Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Carolina - 27 oktober 2009 18:22

har väntat länge men nu känner jag att det skulle vara kul att veta vilka ni som läser är. En del känner jag till genom era kommentarer - men verkar vara betydligt fler som läser =)


Ni kan väl lämna en liten hälsning i kommentarsfältet, : vem ni är och hur ni hittat hit tex. Skulle göra mig glad Kyss


kram

Av Carolina - 27 oktober 2009 09:30

        

Av Carolina - 27 oktober 2009 08:32

tillbaka på dessa otroligt intressanta rubriker


Seg, fortfarande lite ont ihuvet. Spänt o stelt IGEN! Inte bra att riva tapeter och sånt ... men det blir ju bra när det är klart ... hoppas vi iaf. Svininfluensan är ju i krokarna så frågan är ju hur man ska ställa sig till allt. Verkar som att de jag vet om fått en rejäl influensa med feber och värk men inte livsfarlig. E har vaccinationstid på torsdag och jag är i valet och kvalet hur jag ska göra med den....samtidigt så går både han och jag och är konstant småförkylda av ngn anledning så frågan är ju om svinis överhuvudtaget får ngt grepp om oss...


Funderar på en massa saker hela dagarna för tillfället, lite idéer rörande olika saker snurrar i mitt huvud.


Nu ska jag iaf gå å plocka upp N och byta lite blöja och klä honom så får vi se vad som händer under dagen, hade tänkt Smulan men det verkar inte bli ngt för oss idag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards