Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Carolina - 5 oktober 2009 15:23

E har smnat, sovit en stund oxå nu. Tänkte att jag kanske skulle hinna göra nåt då men se då vaknade N istället Flört. Har väldigt svårt för att sitta stilla och ta det lugnt...vill ha något att sysselsätta mig med hela tiden.

Har suttit och kikat lite kataloger med E idag, han kollar teve och jag ska sitta bredvid. Funderar på gardiner och mattor till sovrummet.....

Av Carolina - 5 oktober 2009 09:39

elelr ja det gjorde det ju redan igårkväll egentligen men ändå - känns att det är måndag. E sitter framför teven lite småvarm i lugn och ro, N sover under täcket och jag dricker kaffe.

Pär och Hanna är på jobb och skola.


Får se om det blir mer tapetat idag - antar att jag inte kan hålla mig därifrån men samtidigt beror det på E har lovat han att vi ska mysa och leka så vill han inte att jag tapetar så får det vara ;)Vill ju fortfarande ha det klart till torsdag men man kan ju inte få allt - tydligen så får jag inte bjuda på fika här hemma förrän efter tidigast 19 på torsdagkväll- fast iofs borde jag få bjuda på fika på dagen oxå om nån vill /kan komma då .... Ingen aning vad min man hittat på men det visar sig

Fick en förskottpresent igår av svärmor och svärfar - en jättefin stickad lång tröja med stooor krage på =) alltid välkommet med ett tillskott i garderoben - det mesta är numera slitet, uttöjt el för litet haha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards