Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Carolina - 4 oktober 2009 20:26

håhåjaja - hur man än gör så känns det när helgen är slut.


Idag är jag tillbaka i spacklandet och även tapetandet....  

vår sovrumstapet på väg att sättas upp - pga av våra ej helt raka hörn ( man kan ju inte få allt när man bygger själv Flört) så blir inte mönsterpassningen exakt i hörnen då - det är jag inte tillräckligt duktig för. Siktar in mig på att få det någorlunda i lod istället...har fått upp fyra våder så bara 16 kvar kanske om allt går som jag vill.....


Har en bebis som är i konstant hungrigt tillstånd - tillväxtfas I guess och en storebror som börjar bli lite hängig. Håller tummarna för att han sover av sig bacillerna

Av Carolina - 4 oktober 2009 09:50

grått och trist...ingen jättelust att göra nåt just nu....pär fixar upp gipsskivorna nu så sen har har jag en hel del spackling då ;) imorgon  blir det kanske tapeter å om det går riktigt bra kanske det till och med hinner bli klart till torsdag =D fast det betvivlar jag....


Ska strax följa med emil ut på täkten för han ska köra sin radiostyrda bil.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards