Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Carolina - 1 oktober 2009 14:47

trött  


Tänk vad fort tiden går - lilla krypet har ju hunnit bli 3 månader nu! Varit på bvc och blivit vaccinerad - var jätteduktig Glad han har nu blivit hela 65 cm lång och väger 6360 gram. Storkille!

Av Carolina - 1 oktober 2009 09:24

alldeles vitt utanför fönstren idag. Mysigt och så fint när solen bryts i isen =)


Sov så skönt inatt - kroppen kändes riktigt avslappnad för en gångs skull. Idag blir det BVC med Nils som ska få sin första spruta. Tänkte åka lite tidigare så hinner Emil leka lite oxå men vi får se när vi kommer iväg.


Tänkte ta och såga till lite lister och foder till hans rum oxå idag, de ska ju sen målas då.....jag ve.. jag tänkte ta färdigmålade men hur det var så slutade det med att jag köpte omålade iaf....känner att jag vill ha klart allt NU så risken är väl att jag sätter in de där golvlisterna omålade bara för att det nu blev så kallt ute.

Nä då men om jag sågar till dem så kan jag måla dem i vårt rum de torkar ju rätt fort bara man har nåt att lägga upp dem på.

Fönsternischen ska målas, rullgardinen ska upp, gardiner ska sys, sängen ska få draperi runt nederdelen så det ska inhandlas en del tyg samt lite gardinvajer.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards