Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Carolina - 2 oktober 2009 20:29

Nu har våningssäng genomgått sin förvandling till färgglad sov och myshörna.


  

Har helt klart en pojk som gillar färg, kolla bara in de röda blommorna han valt med tillhörande knallgula krukor Tungan ute, den gröna färgen på sängen har han oxå pekat ut själv.


Skrev ju om golvlisterna häromdagen och som ni ser så blev de omålade fast av den anledningen att jag tyckte det blev snyggare och inte fötr att orken tog slut.


Plockade även in spjälsängen idag, tydligen så slängde jag madrassen när vi flyttade så det blev en tur till Tallåsen för inköp av ny. Var i samma veva in på Coop och handlade lite, när vi stod där i kassan fick Emil lära sig att det lönar sig att vara ärlig Flört i kassan bredvid stod en kvinna som tappade en tjuga på golvet när hon tog fram plånboken den såg E och tog upp och gav tillbaka. Kvinnan blev så paff att han som tack fick hela slanten - glad pojk som deklarerade att han skulle handla med den på Albins imorgon haha

Av Carolina - 2 oktober 2009 13:23

var riktigt kallt inatt tror jag men så fint ute nu. egentligen borde man ta ut vagnen och gå en lång skön promenad men än så länge har jag inte kommit mig för. har däremot skruvat ihop pojkarnas trofast möbel från IKEA så nu ömmar fingrarna. Tänkte jag skulle ut och hämta spjälsängen oxå, har ju inte haft plats för den tidigare men nu så =).


Emil åkte med brorsan upp till 36 och Nils har somnat på min arm. Hanna och Pär är på väg hem - de skulle göra tidig helg bestämde de imorse.

Eventuellt åker jag ner en sväng sen och kollar på tyg till gardin, skulle ha målat lite men det får vänta faktiskt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards