Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Carolina - 19 oktober 2009 14:02

Lagt in några fler kategorier nu...vet inte om det kommer att hjälpa nåt men har börjat sortera in de inlägg där det finns kort med så de ska vara lättare att hitta . Inser oxå att det är alldeles för mkt text och för lite bilder. Håller med dig där Elin =) och jag ska försöka bättra mig.


Men en sån kategori som huset tycker jag själv känns rätt vettig - där kan det ju vara kul att ha lite bättre överblick i vad som händer och när det händer/hände....

Av Carolina - 19 oktober 2009 13:47

  

Av Carolina - 19 oktober 2009 13:37

   


  

Av Carolina - 19 oktober 2009 13:37

  

Av Carolina - 19 oktober 2009 08:56

det snöar ute! E blev överlycklig när han såg det - "nu kan vi åka skoter varje dag mamma!" - ja ja det dröjer väl en stund till men men



Hade en näradöden upplevelse igår - usch - förstår verkligen hur hästarna med rejäl kolik känner sig. De kan dessutom inte rapa och kräkas som vi människor. Måste ha fått nååt åt gallan eller så för jäklar vad in i h-e ont det gjord i magen och upp över bröstet. Allt drog ihop sig och det kändes som att jag skulle sprängas.  *ryser* Efter att ha vandrat runt ute med en filt över axlarna för att fösöka få igång magen, + ett antal samarin - lättade det ngt när jag fick kräkas och sen har jag legat och vänt mig med jämna mellanrum för att hålla luften i magen i rörelse så att den kommer ut =/ Känner mig som ett slakt idag, inte blir det bättre av att man hostar och snorar dessutom....ska försöka få i mig lite frukost nu.


Blir inte så många knop idag som det känns...E vill baka =/ mkt inspirerad....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards