Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Carolina - 12 oktober 2009 15:46

av det sämre slaget ute nu. Har precis kommit hem från byn. Börjat med att slänga i en tvättmaskin och startat diskmaskinen. Måste passa på att tömma papperskorgar och sånt innan jag åker upp på 36 igen, sopbilen kommer imorgon.



Blir lite lätt schizofren av att bo på två ställen just nu, har dessutom två gnälliga och trötta pojkar bredvid mig så.....


Ikväll SKA jag iaf bada! En av fördelarna med att bo på 36 en stund =)

Av Carolina - 12 oktober 2009 12:05

Hem och byter kläder på mig och E, ska ner på byn nu. Bäbisträff på biblioteket först och sen tandläkaren med den äldre.....håhåjaja det kan ju oxå bli en upplevelse.

 

Ska försöka få i oss nån mat oxå på nåt sätt.

 

Sovit på 77 inatt - trött trött trött. Den lilla dunderhunden har väckt mig x antal ggr inatt - varit ut tre svängar. Förstår inte att han inte kan gå ut på dagarna istället *suck* men men.

 

E har lekt med E både igårkväll och idag på förmiddagen så han är oxå rätt trött nu. Blir kanske att båda barnen slumrar till i bilen på väg ner. Halt som attan är det oxå - måste se till att sula om bilarna nu mhar bara inte orkat ta tag i det nu på morgonen så det får bli till kvällen eller kanske imorgon på min....

 

 

Så dags att åka - kram kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards