Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Carolina - 23 oktober 2009 17:46

Nu har Ditte gått med sadel på, fastspänd, i två dagar. Igår blev det bara en promenix ner på volten några varv och tillbaka upp till stallet men idag fick hon även ha träns och sen linades hon på gårdsplan. Blev väldigt bra med ny beläggning där ;);)


Har haft problem med vänstervarv jag, hon kom undan med ngt där i vintras som jag inte orkade ta itu med med magen i vägen sen och nu har det bara inte blivit av... ursäkter och bortförklaringar Oskyldig me nu fick Sara hjälpa till och se sen gick hon helt okej fast gett sig helt har ju inte gjort ännu ..... hon är ju om inte annat tjej... men hon brukar "peppar peppar" fatta rätt snabbt.


På söndag blir det transportering, ridhus och löshoppning......spännande.....

Av Carolina - 23 oktober 2009 14:23

uppdateringen här är lite bergochdalbaneaktig =)


Idag har jag inte gjort så mkt känns det som, fotat lite kläder som ska säljas. Lagt ut några på tradera sen har jag en del i stl 50/56 och 62 - är det ngn som är intresserad så hör av er för bild annars lägger jag ut dem oxå på tradera.


Dessa annonser ligger ute nu http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1704589&listtype=0


Hade tänkt åka ner på byn en sväng idag men har inte kommt iväg ännu. Får se om det blir senare när Pär kommer hem. E han kissade i kalsongerna imorse så han hoppade rakt in i duschen före frukost och sen sprang han omkring naken till kl 13 ungefär. När han väl klädde på sig så tog vi och stoppade N i vagnen och gick upp på 36 fram och tillbaka, eller jag gick upp sa hej och gick tillbaka hem medan E stannade kvar för att leka med moster och morfar. Skulle haft två tapetrullar till den lilla hallen men det får nog vänta till imorgon för då skulle visst ena färgaffären ha viss utförsäljning med rullar för 20 kr... kan ju finnas nån rolig där ;). iom att det är så liten mängd så kan man ha tur. Annars var det 25% på övriga oxå så ....


N verkar ha en tillväxtperiod igen - äter och äter och äter....så tydligen vill han att jag producerar lite till....får se hur det blir då om det funkar denna gång eller om han gör som E och ger upp ....tycker han är lite mer snorig igen idag oxå =(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards