Alla inlägg under oktober 2011

Av Carolina - 30 oktober 2011 08:04

åh - äntligen! Nu är det LOV!!! Kommer dock att sakna skolan enormt iaf haha men det där att veta att jag nu har en vecka helt obokad etfer att gårdagens modevisning är över är så himla SKÖNT!!!!!

Har varit/är så trött både mentalt o fysiskt efter denna intensiva höst och vissa saker har av naturliga skäl hamnat på efterkälken så nu hoppas jag afå lite tid o inspiration att tag i det =)


Visst finns det vissa saker som vi sagt att vi SKA göra denna vecka men det är inte hugget i sten o det är inte bestämt NÄR


farmor tänkte ev låna de två äldre barnen på torsdag o åka till Gävle - kul för dem =) , sen har vi lovat Hanna att hon  ska få ska till Sundsvall en dag och handla upp sina födelsedagspengar, till helgen är det skivsläpp här i byn, Emil vill åka o hälsa på en kompis som han inte varit hos på länge.

Av Carolina - 25 oktober 2011 17:01

har haft en vilodag idag....hade tid hos optikern kl 10:30 o eftersom jag haft konstant ont i huvudet sista veckan tog jag "leedigt" hela dagen. Strosade lite på köpingen o kollade i en del affärer, var på biblioteket o bara var efter synundersökningen. Håll tummarna för att jag får linserna innan helgen nu !


Sen har jag bara slappat :) behövdes verkligen haha, lyssnat på ljudbok o funderat på mönster. Ska sy klänning nu, har några olika tyger att göra av, ett dyrt som jag nog bestämt hur dte ska vara nu =) sen om jag vågar klippa i det är ju en annan fråga hehe.


Snart kommer pär o pojkarna hem, maten är klar o sen ska jag trava upp till stallet o busfiluren min.

Av Carolina - 24 oktober 2011 19:50

vet att jag varit dålig att skriva här sista tiden - tiden bara snurrar iväg o när man dessutom somnar samtidigt med pojkarna på kvällarna blir det inte många timmar hemma =)


Foton efterfågas och jag ska försöka få till några snart =)


I sklan är det klänningskonstruktion för hela slanten - kul o bra blir det tycker jag. vill bara sy sy sy hela tiden =) mamn blir nästan sur när det plötsligt är rast el lunch haha.

Av Carolina - 21 oktober 2011 19:58

Idag har vi fått våra nycklar till det nya huset - spännande!


Har varit till frissan och fått håret fixat inför nästa helgs modevisning - RED!


Imorgon blir det modevisning i Forsa - röda korset ska ha insamlingsjioppo o vi ska vara med o gå. kul kul. Lång dag dock- ska vara där vid tio o hinna med stallet först då....sen efteråt på kvällen är jag bjuden på tjejfest :D :D ännu mer kul ;)


Så som ni ser så rullar livet på med full fart här hemma - hinner knappt andas ibland hehe ;) nä riktigt så allvarligt är det inte men allt onödigt skalas bort så därför blir det lite tyst härinne.


Kram

Av Carolina - 17 oktober 2011 21:42

Av Carolina - 6 oktober 2011 06:54

är inte på topp just nu - pms och mörkret som kommer. Mycket som händer runt omkring oss hela tiden så det bara snurrar på liksom. Somnar oftast tillsammans med pojkarna på kvällarna.


Men det är mkt kul oxå =) ikväll ska jag på modellcasting ;) hårmodell då men himla kul är det oxå. Blev uppringd i måndags så jag hoppas verkligen att de har användning för mig - behöver verkligen göras iordning igen :O.


Har sytt en klänning åt mig själv nu i veckan som jag verkligen blev nöjd med! Tror jag ska ha den på festen på lördag.


Nu är det dags att sminka o sen jaga in lite höns innan jag åker iväg =)

Av Carolina - 4 oktober 2011 14:53

kontraktet påskrivet och tillträde om en vecka - spännande eller bara dumdristigt det får tiden utvisa men visst är det ett häftigt hus =)  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards