Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Carolina - 9 oktober 2009 20:58

men jag överlevde och det gjorde även hästen - även om hon blev rädd i transporten på väg tillbaka till sitt stall och trampade sig bak. Hoppas att det inte kommer in någon skit i det hela nudå - vore ju just typiskt.

Kommer antagligen ha en grym träningsvärk imorgon men det är det värt Glad Är ju inte direkt så att man kan sitta och slappna av ngt medan man rider utan det är bara att ha full fokus på vad jag ska göra i nästa steg hela tiden annars tappar jag all koordination och då känns det som att vi är på väg åt helt olika håll. Det är ju det som är det värsta med dessa uppehåll - man vet hur det ska kännas och teoretiskt sett vet jag vad jag ska göra men det svåra är att få det att fungera praktiskt i rätt ögonblick......


Nåja vi är på rätt väg iaf - får ju chans att bygga upp muskler och hållning igen lite från scratch oxå vilket gör att man kanske kan komma tillrätta med en del olater man lagt sig till med genom åren.



Imorgon blir det medlemsfest här i byn. Stort antal anmälda - rekord till och med. Ser fram emot en kväll med god mat och trevligt umgänge och bra musik.

Av Carolina - 9 oktober 2009 17:31

tack alla för en trevlig kväll igår.



Idag har vi varit igång hela dan - bar ut barnen till bilen imorse för färd upp på 36 där det skulle verkas. Ditte körde lite praktisk hållfasthetslära så att säga - allt höll dock förutom att stackars hovis antagligen fick en blå fot - ouch!


Nu är vårt sovrum nästan inflyttningsklart...ska dit med socklar imorgon för just nu är det dags att klä sig och åka iväg på min första dressyrlektion på evigheter......lär ha träningsvärk imorgon!


BYE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards