Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Carolina - 3 oktober 2009 18:40

idag har jag för ovanlighetens skull INTE jobbat nåt i bygget!!!!


Pär hållert dock på och fixar upp de sista väggarna så snart nog har jag mkt tapetsering att göra. Idag har det istället blivit att städa upp i hallen - ut åkte en låg möbel som bara är i vägen för vagnen, ut åkte även del skor och kläder. Eller kläderna har åkt in i tvättmaskin ett varv först för att sen läggas undan till nästa år.

Även lillskrubben utanför toa fick en genomgång samt lite utrensning av gamla grejer från toaskåp o dyl. Att det ska vara så skönt att få slänga gamla grejor som är uttjänta ;)

När jag ändå var igång passade jag på att plocka ur lite småkläder ur Nils hyllor - undrar om det är ngn efterfrågan på små stl på tradera för tillfället??? Kanske testar att lägga ut nåt senare.


Har spenderat flera timmar på ridhuset oxå - syster och mamma skulle få sina hästar genomgångna och masserade. Kul att kika och höra vad hon hade att säga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards