Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Carolina - 7 oktober 2009 19:02

el rättare sagt telefonens usb kabel...hade tänkt lägga in en (inte alltför vacker men ändock) bild på Ditte när hon har sadeln på sig för första gången =D det artar sig- kanske vi kommer upp på ryggen så småningom iaf haha Skulle ha mätt henne nån dag även om hon är lite ojämn för tillfället men kul å se hur hög hon är nu. Kändes mkt större med sadel.


Har ridit Queenie idag ( inkas pålle) gick hyfsat - har ju så dålig ork och koordination dessutom är backen sönderregnad så det finns inte så mkt att rida på heller.Vi var iaf trötta båda två efteråt och det var riktigt skönt. Pär och Hanna mötet ju upp men vi åkte tidigare så vi var klara när de kom, då åkte vi in på Sibylla och käkade lite istället ;) inte helt fel hehe.


Nu medan jag var i stallet så har de städat lite här hemma - puss på er! - dammsugit mattan i teverummet bla så då slipper jag det imorgon.

Imorgon ja...undrar jag vad min man har hittat på - nåt är det iaf - han berättade stolt för en vecka sedan att han redan köpt present. Kanske bäst att studsa in i duschen ifall vi ska göra något i andras närvaro ;)


Bonde söker fru senare kom ihåg det =)

Av Carolina - 7 oktober 2009 08:58

Känner mig så seg idag...E är piggare och tjattrar på som bara den medan N ligger och sover fortfarande. Skulle egentligen ha tagit och slipat lite spackelskarvar i rummet nu ...fick upp några våder till igårkväll samt hitade en missfärgning på tapetrullen ... nu är frågan ska jag helt enkelt bara ta bort den biten och fortsätta som inget hänt eller ska jag orka åka ner och reklamera den ????

Tror jag gör så att jag gör iordning de resterande rullarna oxå och ser om det räcker iaf utan reklamation.


Hade tänkt att jag skulle rida idag oxå - P skulle sluta lite tidigare och då kan han möta upp mig i stallet och ta pojkarna. Ingen snö idag iaf men shit vad det har regnat inatt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards