Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Carolina - 28 oktober 2009 14:17

orken tog helt slut alldeles nyss. Varit ner på byn en sväng, köpt blöjor bla. Letar efter ngt att ha som sängram...hade en idé att använda golv men de var för korta bitar kvar... så var in på en affär som säljer beg men hittade ingen ram där heller, däremot två hyllor i svartbrunt. Sen om det blir till Hanna el Emil det vet jag inte än...N somnade på vägen hem. E och jag har sen ätit lunch och så blev jag sittande här framför datorn, kollat av tradera och läst lite bloggar.


Har en hel hög med disk som behöver in i maskinen ett golv som behöver dammsugas - har dock sopat kök och hall iaf....tvätten ska hängas, sängen bytas osv...


onsdag idag, torsdag imorgon och sen blir det långhelg. P har tagit ledigt på fredag för å hämta H eftersom det är lov.


Nä bäst att försöka göra ett ryck kanske.. vet att det känns bättre sen...

Av Carolina - 28 oktober 2009 08:45

jaha vad ska vi hitta på denna dag då ??? Kallt igen - gräset utanför är fortfarande frostbitet.

Emil ska upp till mormor och rida säger han, kom in till mig strax före åtta och sa- mamma, idag ska jag vakna tidigt =)

Försöker få i honom frukost vilket inte var speciellt lätt idag....

Hade funderingar på att åka ner på öppna förskolan då när han ändå skulle vara med mormor men se där var det stängt idag....såå vad hittar man på....


Nåja får väl börja med att klä på N iaf han sitter i pyjamas och snattrar här vid bordet.


Kul med era kommentarer - fram för fler - vill veta vilka ni är ;););)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards