Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

sommar!!!

Av Carolina - 24 maj 2012 20:05

Idag har varit en helt underbar dag! Det är soligt varmt o vackert!

Tog en liten sovmorgon med grabbarna eftersom de var på cirkus igårkväll o rejält trötta. Lämnade dem lagom till nio när de skulle iväg å fira förskolans dag som troll :)

Åkte på biblioteket o ritade lite i l ugn o ro, skönt ställe att samla lite tankar på sådär på morgonen, lånade en ljudbok o for mot skolan. Var i Forsa vid halv elva, lagom till klassmötet sen har jag spenderat nästan hela skoldagen på en "filt" i gräset med ett ritblock o lite virkning samt skönt småprat. Perfekt skoldag :D

Vid två åkte vi in till Hudik o kollade in fotoelevernas utställning - de är sååå duktiga! Så mkt fina, roliga, vackra, tänkvärda, finurliga o lite sorgliga bilder.


Hade tänkt hoppa min bruna på eftermiddagen men värmen + att syrran fick ett nattpass till gjorde att vi sköt på det till morgondagen. Istället fick hon springa av sig i gräshagen en stund. Den gamla damen gjorde sitt jobb så det var en varm o välrastad häst som kom in igen.


Nu sover alla i huset, men antar att mannen tänker komma upp en stund till o umgås lite med sin fru.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards