Alla inlägg under november 2008

Av Carolina - 1 november 2008 09:32

har visst varit rejält kallt inatt. Själv har jag fått iaf lite sovmorgon, barnen sov i sina egna sängar inatt - kors i taket!!! Nu somnade de iofs i våran och vi orkade bära över dem igårkväll men sen socv de hela natten själva. Var väldigt länge sen sist.

Tror Emil är lite mallig just nu, springer utan blöja till och med - han gjorde ju så för några veckor sen oxå men det ble jobbigt tror jag så han har vägrat både potta o toa ett tag.


Idag ska vi ner o hälsa på farmor o farfar - de känner sig lite avhängda just nu. Ska dra loss farfars husvagn oxå o flytta upp den hit för "vinterförvaring". Han har ju op-at armen så han är lite handikappad för tillfället.


Barnen har en fyrhjulingsdate oxå senare tror jag. O så ska jag försöka hinna med A o hennes h äst oxå ;-).


Hur som helst så blir det en strålande vacker dag idag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards