Alla inlägg den 16 november 2008

Av Carolina - 16 november 2008 15:12

Känenr mig allmänt hängig denna helg, lite ont i halsen o frysen. Igår sov jag middag i två timmar medan min familj var iväg o handlade o uträttade lite ärenden. Pär sa åt mig att - gå in o vila så tar ja med mig barnen. Du ser helt färdig ut...

Har sovit rätt okej inatt med undantag för en timme där vid två när först Emil vaknade till så ja fick söva om honom sen hade jag riktigt ont i kroppen innan jag lyckades somna igen.

Har idag mockat två boxar o det tog tid...hur ska det då bli imorgon när det är dags för hela stallet igen....nåja d löser sig.


Annars då - jo det har varit riktigt fint o skönt ute idag. Vi tog sparkarna jag o barnen upp på 36 o där har de lekt o busat, kollat på alpina skidåkningen o mockat då.

Hanna är kvar däruppe. Medan jag o Emil åkte tillbaka ner till 77 för en studn sen. Riktigt bra sparkföre - kul kul. Sen här hemma har vi nu gjort en krans av det enris vi plockade igår. Blev inte helt cirkulär men helt okej ändå :-).


Pär han har lekt elektriker idag, fixat lampa i carporten vilket kan behövas nu så mörkt som det  blir på kvällarna. Har ju haft månen som lampa i en vecka men den börjar bli lite liten igen hihi.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards