Alla inlägg den 12 november 2008

Av Carolina - 12 november 2008 15:39

har min lilla dam haft idag. Börjar misstänka att det kan vara foderrelaterat nu. Ska ta bort muslin hon får o se om det blir nån skillnad. Är bara hon som äter av den nu o det är bara hon som får symptom på magont så kanske att den gått o blivit dålig. Är inte alls omöjligt. Så nu försvinner den ur hennes diet en stund. Dessutom ska vi byta havren oxå.

Har gett henne mag/tarm grejs nu så jag hoppas det blir bättre. Ska in på Bergsåker imorgon när vi ändå är i Sundsvall o se om de har mer sånt där eftersom jag snart använt upp Saras.....


Annars har vi haft en bra dag idag. Var ner o fota Emil imorse så nu håller vi tummarna. Fotningen skedde i en separat lokal o de hade inte fått in några nya sjuka igår em el idag så vi hoppas att vi klarade oss denna gången.

Sen åkte vi hem o eldade lite - var kallt imorse....både inne o ute. Men när jag tänker efter så var det ungefär som vi brukade ha i förra huset inne men nu har jag vant mig vid ett varmare klimat :-).

Fick besök av en gamma klasskompis med barn så Emil bakade kaka. Sen ringde då mamma om att ditte var dålig så efter det har vi varit i stallet mest hela tiden. Kollat på när Qalle blev skodd o sånt kul.


Ska ta o kolla lite kläder o sånt snart inför imorgon, kanske behöver tvätta ngt....Emil vill ha sina "suta ällbyssor".


Pär skulle kolla middag han :-).


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards