Alla inlägg den 3 november 2008

Av Carolina - 3 november 2008 17:58

hmmm.. har en pålle som ser ut som om hon sprungit maraton idag... hela hon är svettig - man undrar ju varför. Ska upp nu o kolla av med visitertång o tempa. Sen får vi se vad som händer.


Hämtade Hanna på skolan idag när hon slutade sen var vi hem till "ea" o fikade. Emil var jättetrött i början men sen vaknade han till o de busade på ordentligt.

Har mutat ikväll... han ville rida på Nisse men sa att han kanske kunde få sitta på honom imorgon om han gick på dagis först! Få se om det funkar imorgon oxå - det verkade funka idag iaf :-).

Av Carolina - 3 november 2008 08:56

uscha...detta brukar vara den värsta veckan på hela året....tyvärr så är det så. Ser dock ut att bli rätt fint idag men är spänd, har ont i kroppen, sover halvtaskigt o det slår liksom aldrig fel. Har varit så de senaste åtta åren så varför skulle det bli ngn skillnad denna gång ?

Har tagit ut lite hästar nu och gett hö i hagen. Ska ner o kolla av min lilla dam snart. Hon haront i benen el möjligtvis i hoven... har som inte lyckats fastställa vad som är källan till hennes försiktighet men nu känns det som att ena hoven är varmare än den andra så kanske ändå att det är en begynnande hovböld som jag misstänkte redan från början...hoppas på det så det inte är ngt allvarligare.

Måste ta mig hem snart oxå o elda på lite så det blir varmt igen. Tror intye Pär tände ngt imorse - för tanken stod bara strax över 20 grader när jag var ner o hämta kläder.

Emil har hostat hela natten. Ingen hit att åka hjuling i kylan för hans luftrör verkar det som...dagis imorgon...kommer jag att vara impopulär eller....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards