Alla inlägg den 2 november 2008

Av Carolina - 2 november 2008 17:38

Har varit mest utomhus idag. Fast dagen började med lite tvätt o städ för att få undan lite i korgarna. Sen klädde vi på oss varmt o drog upp till 36:an där det blev fyrhjulingsrace en stund. Syster var på väg ut med lilleman så jag följde med på gamla mamma som inte alls tyckte det gick tillräckligt fort för sonen. :-) Blev en del bock o skutt hihi, kände mig lite osmidigt ska jag ärligt säga, speciellt i de kläder ja hade. Men hon är allt lite häftig den gamla damen.


Sen åkte barnen vidare till Erik o där var det fullt race på båda de små hjulingarna. Hanna och Erik körde varsin och Emil alternerade emellan dem. Var mkt stolt över att ha fått åka med Erik! Hans hjuling är ju lite större än Hannas....

Ska försöka få ut några kort senare i veckan.


Sen har vi varit här hemma o myst. Brorsan o Marre kom o fikade och lekte med barnen en stund. Just nu är Pär nere o handlar - man drar sig lite för att åka nuförtiden, ngt positivt med att bo ute i skogen haha.


Imorgon är det måndag då igen, upp tidigt o ta ut hästar med mormor sen är själv resten av dagen. Ingen aning vad vi ska hitta på men men det löser sig.

På tisdag ska jag försöka få iväg lilleman på dagis - lär inte bli populärt men men sånt är livet ibland.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards