Alla inlägg den 17 november 2008

Av Carolina - 17 november 2008 18:33

japp - känner mig betydligt piggare nu ikväll. Blir dock en aning trött på min lilla pålle....idag gick hon ut jättebra - försiktigt pga halkan men rent iaf- men när hon skulle in var det sämre o hon är varm i höger framhov igen! Inge öm nånstans o ingen svullnad som jag kan hitta... blir lite frustrerad snart måset jag säga. Magen är dock bättre på henne så alltid ngt.


Har varit en rätt lugn dag ändå idag. Har tvättat två maskiner tvätt så nu finns det några maskiner att vika ihop....det är tråkigast helt klart. Dammsugit vardagsrummet o plockat litegrann med många vilostunder dock :-).


nu ska jag fixa lite frukt åt emil.

Av Carolina - 17 november 2008 08:55

Måste erkänna att jag aldrig kollat tradera eller någon annan sån auktionssajt tidigare men nu har jag både konto o har tom vunnit min första auktion där.

Satt igår o kollade efter ytterkläder åt Hanna, hon behöver ngt mer att kunna ha här hemma o slita på. Kom då att tänka på alla som pratat om denna sajt o gick in o kollade, så nu är det bara att vänta på att få hem ett par täckbyxor i stl 140 då. Fick dem för 25 kr + frakt.



Har sovit BRA inatt - första gången på länge känns det som. Rätt pigg just nu men har varit o supertrött hela helgen så det gäller väl att göra det jag ska nu innan orken tryter igen.


Dags för frukost åt mig o liten.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards