Alla inlägg den 4 november 2008

Av Carolina - 4 november 2008 10:23

så är han då tillbaka på dagis idag!

Har inte varit där på en månad nu...ville inte imorse heller o jag var förberedd på gråt o tandagnisslan... men så gjorde ja som så att vi gick in o hämtade upp linnea med familj o så gick vi tillsammans på dagis. å då blev det mycket roligare att gå dit. Han till o med sprang en liten bit före oss. Å först in i hallen, tog av sig kläderna själv o kom ihåg vart de skulle hänga. Han gick in sen kom han o frågade om ja skulle komma - sa att jag kommer om en stund o d nöjde han sig med o gick in själv igen :-D

Så skönt! Det var iaf första lämningen - har fasat för det här ett tag nu. Hoppas att det går bra imorgon oxå....får göra till en vana att göra följe med linnea kanske det blir bra.


Ikväll blir det middag hos svärmor o sen ska jag ta mig iväg på syjuntan. Har inte varit dit o träffat de andra tjejerna på månader nu....


Ditte har varit dålig i magen inatt o imorse var hon superstel när hon skulle gå ut + lite svullen i bakbenen igen. :-( Nu när ja åkte förbi stod de i hagen o kikade. Såg lugnt o fridfullt ut, ska gå å känna på henne snart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards