Alla inlägg den 18 november 2008

Av Carolina - 18 november 2008 16:56

helt underbart väder - NOT.

Halt o blött o allmänt tråkigt. Vill ha tillbaka gårdagen o söndagen...sol o några grader kallt tack med lite lätt snöfall så är jag helt nöjd sen.....




Av Carolina - 18 november 2008 11:10

idag är det nederbörd....började som snöblandat men tempen gör att det nu övergått till regn. Gissa om det blir halt på vägarna....Hästarna har halkat sig ut med täcken.


Emil är en aning besviken på sin mamma för att hon slääpat ner honom o sen lämnat honom på dagis alldeles ensam. Hoppas att det gått bra nu när jag hämtar honom. Han är supderduktig men vill inte egentligen så man känner sig ju en aning hemsk som tvingar honom att vara där.

Men säger till mig själv att mitt samvete klarar att tvinga dit honom iaf en dag i veckan. Vi behöver båda komma ifrån varadnra lite under dagen så det blir nog bra. Fast visst egentligen så går det lika bra att ha han hemma men jag betalar ju en massa pengar för platsen vilket jag måste för att få a-kassa....helt sjukt känns det ibland. Känns som att de kanske skulle vara mer ekonomiskt att säga upp platsen o förlita sig på mor o farföräldrar OM det blir aktuellt att hoppa in o jobba - samtidigt så vet man ju inte när man råkar hitta nån sysselsättning heller å den dagen måste han ju vara nånstans.


jaja...nu börjar det bli dags att stoppa något i magen - kram på er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards