Alla inlägg den 6 november 2008

Av Carolina - 6 november 2008 18:13

på söndag är det fars dag - ska försöka komma ihåg det. Idag kvalificerade iaf min pappa sig för en riktigt bra present... hjälp mig hitta på ngt . snälla!!!


Var så trött o hungrig o irriterad när vi hämtat Hanna på skolan och handlat...speciellt som jag visste att det stod fem omockade boxar o väntade, mörkret började falla o hästarna antagligen väntade otåligt på att få komma in. Två barn som helst ville göra ngt helt annat underlättade inte heller....men halleluja...när ja svängde in på gården så stod pappa med grepen i högsta hugg o var inne på box nr fyra redan. Är han bäst eller är han bäst lixom!


Barnen satte sig på hjulingen o hämtade upp hö med mig gåendes på sidan, stolta som två tuppar blev de då :-) så efter lite vattenpåfyllnad o fodring så fick kusarna komma in. Min hade faktiskt lite bråttom in idag - kul att se. Sen kan man ju fundera på vad som hänt eftersom den gråa stod längst bak o väntade medan ja tog de två små...pappa fick gå in i hagen o hämta henne.


Förhoppningsvis är Pär snart på ingång så ska jag försöka åka upp o borsta av lite sen.....men sängen lockar väldigt mycket oxå.....

Av Carolina - 6 november 2008 10:55

ja vädret ute är inte speciellt lockande till aktivitet idag....vi känner mest för att sitta inne o mysa jag o Emil. Jo han fick vara hemma idag, dels pga min lathet...har så ont i kroppen - förkylning på g? men även för att han varit så duktig nu i två dagar o verkade riktigt trött igår så vill inte pressa på för mycket nu. Tar nya tag på tisdag. Det ska ju vara roligt att gå på dagis o är man trött blir det lätt för mkt stoj o stim.

Han hade sovit två timmar igår!


Ska ner o leka lite med "ea" sen innan vi hämtar Hanna på skolan. Pär är i Hudiksvall på kurs idag så vi spar lite tid o dessutom blir det inte så sent för tjejen.

ska väl försöka hitta på nå mat o till middag, nu till lunch så blir det fisk o potatis. Emil håller på å dukar nu - duktig kille.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards