Alla inlägg den 28 november 2008

Av Carolina - 28 november 2008 17:09

Jaha så har man varit på en väldigt otippad jobbintervju - har aldrig varit med om att ett ftg ringt o bett en komma samma dag ( fyra timmar senare) utan att man ens sökt jobb där nån gång....Ibland är det bra att ha bred profil på ams ;-)

Blev lite grillad måste jag säga på vissa grejer hihi var inte bara jag som var oförberedd på en del saker haha en som kom in för att vara med var väl nån grupp/avdelnings"chef" el nåt - han såg i början ut som ett ? typ varför har du slökt det här... vet du vad du har sökt??? Tills han blev upplyst om att jag inte sökt utan blivit uppsökt hahaha då bad han om ursäkt o blev lite "snällare" i sina frågor - eller mer allmän ska jag nog säga.

Ska iaf få besked om drygt en vecka så jag uppdaterar så småningom.


Imorgon ska vi testa om det går att åka skridskor inne i badlandet - Emil är väldigt nyfiken o spänd på det hela....

Av Carolina - 28 november 2008 09:18

Hade ett missat samtal från inatt på min mobil. Googlade numret o det visade sig vara ett betalnummer från Somalia !?! tydligen kostar det typ 134 kr/min om man ringer upp det. Tydligen en fortsättning på det som fanns förut de sk nigeriabreven. Så rings ni upp av okända utlandsnummer svara inte - o framförallt - ring INTE tillbaka!


Annars då... jo snön är typ borta! Suck - inge kul bara en massa is nu igen:-(

Jag ska iväg på en jobbintervju kl 13 idag. De ringde från ett ftg här på orten nu på morgonen o har tydligen rätt kort om folk så de undarade om jag var intresserad av att komma ner å träffa dem. Så ja det kan jag ju göra iaf :-) sen får vi se om det är ngt som passar mig och om jag passar dem.


Ska upp till pappa nu får utsläpp av hästar o så ska jag låna duschen där.

På återseende....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards