Alla inlägg den 20 november 2008

Av Carolina - 20 november 2008 18:49

Ber om ursäkt för att det inte kom något inlägg igår. Var i stort sett bara in o kollade mailen på datorn. Emil var på dagis o sen var vi på 36 o mockade klart o tog in hästar. Sen var det kväll. Mådde fruktansvärt illa igår o hade en huvudvärk utan dess like så ni kanske förstår att jag inte var så pigg på att skriva ;-).


Huvudvärken höll i sig nästan hela natten så idag blev Emil hemma från dagis. Kände mig inte säker som bilförare även om jag nog kunde ha sovit mig igenom de timmar han var borta i lugn o ro. Som tur är så har jag en så snäll pojk ;-) så han pysslade på o lekte lugnt o fint i sängen medan mamma mådde dåligt och varvade snöskoterkörning med lite tv-tittande.

Klev upp o klädde på mig vid elva. Efter lite mat så kände jag mig rätt okej ändå o sen vid 14 så tog vi bilen upp på 36 där vi mockat o myst. Lilla lillebror kom in en sväng o pratade lite - Emil blir alltid lika glad när han träffar någon av sina morbröder ( jodå Sara han saknar dig o frågar om du kommer hem varje dag).


Var nog tur att jag tog in min häst själv idag för hon var inte rolig. Närmast förvandlad till gris och idiot blev hon på vägen. Tre ggr försökte hon ta sig loss genom att kasta sig upp på bakbenen, slänga sig framåt och sen springa runt mig i ett för underlaget vansinnigt tempo. Kan nog iaf påstå att speciellt ont det har hon inte längre! Hon har skött sig bra länge nu men håller tummarna för att det räckte med en dags test denna gång. Får nog ta o införskaffa den där repgrimman jag funderat på i 1½ år nu.....


Apropå införskaffa - fick hem min traderavinst idag - helt perfekta termobyxor åt lilla fröken.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards