Alla inlägg under december 2009

Av Carolina - 12 december 2009 18:15

NU har vi dansat runt granen och träffat tomten.

Inte så mkt folk men trevligt iaf.


Dags att ladda om inför nästa år och börja planera ngt tidigare då ;) kanske till och med satsa på lite seriös marknadsföring. Finns många idéer man skulle kunna förverkliga, kanske inte alla på en gång men några stycken i taget hihi

Synd på en så fin lokal att den ska stå i stort sett oanvänd hela året.


Nu blir det lugnt resten av kvällen, ska försöka få in några bilder på våra tomtar och vår lucia senare =)

Av Carolina - 12 december 2009 08:48

lördag och jag gick upp först i denna familj - kors i taket !! Var uppe redan halv sju pga en svart katt *argh* vaknade av ett diskret men fullt förståeligt prassel... Ut for katten med väldig fart med mig svärandes efter. Inte världens bästa morgonhumör när man famlar i mörkret efter kattpiss.......om han åtminstone försökte väcka en först då!


Sen blev det en stilla stund i köket med H som vaknade när hon hörde mig uppe.


P sover fortfarande, barnen kollar julkalendern - eller ja N han ligger på mattan o kollar sina syskon men iaf =).


Har precis kokat kaffe så nu blir det en kopp och lite surfning då, bloggläsning o annat smått o gott.


Ska ut och leta reda på luciaattiraljer oxå...har för mig att jag såg kronan nyss men vart?????

Av Carolina - 11 december 2009 20:34

Lokalen färdig nu blir det glögg, soffan, IDOL, godis = fredagsmys!!!!

Av Carolina - 11 december 2009 13:35

Oj tyckte jag handlade en hel massa saker men i slutändan ser det inte så mkt ut =)

Så himla svårt att beräkna vad som komeemr att gå åt, har aldrig handlat till det här förut. Men som tur är så finns ju möjligheten att ngn får åka och panikhandla lite under festen imorgon om det skulle visa sig att jag räknat alldeles på tok =)


Är godissugen nå alldeles enormt oxå...=( .. inge bra alls det....


N ligger nu och sover, E har lagat lunch med mig och nu slöar han framför teven en stund, väntar in sin syster om en timme ungefär. Ska ta och sätta mig ner med honom en stund jag med.

Av Carolina - 11 december 2009 09:23

slut på veckan igen då.


Igår kväll var vi till Färila kyrka på luciafirande av lågstadiet. Mysigt. De är så duktiga alla barn.

Sen blev det fika hemma hos H och kan säga att vi hade två trötta pojkar när vi åkte hem - kom nog inte ens ut på riksvägen innan de sov =)

E bar vi in o sen har han sovit hela natten i sin säng.

N vaknade och åt en sväng men somnade om rätt så snart ändå och har även han sovit bra inatt.



Idag har jag en del ärenden att uträtta inför morgondagens julfest. =D


Men först ska jag och E nu plocka ihop den rena tv'tten

Av Carolina - 11 december 2009 09:20

JULFEST

 

Imorgon 12/12 kl 15-17

 

Holänna Paviljong

 

öppet luciatåg

dans,lekar,fika,lotterier

 

 

VÄLKOMNA

Av Carolina - 10 december 2009 09:22

fortfarande detta gråa väder. Inge vidare kul men bara att härda ut gissar jag.


Funderar på vad man ska göra idag då ...man skulle väl egentligen ta tag i det här med julklappar ordentligt så det blir klart nån gång då. Skulle ha varit till Sundsvall...känner ingen jättelust att åka - känns som att man kan åka i mellandagarna oxå... å andra sidan är ju P ledig från 19:e så man hinner ju iväg precis före jul oxå. Nåja. Ska sätta mig och försöka bestämma VAD vi ska köpa så går det snabbt iaf när man väl är på plats =)


HAr möblerat om i sovrummet litegrann så inatt har N faktiskt sovit i sin säng hela natten.

Av Carolina - 9 december 2009 21:21

Nu ska det  vara fixat - vi håller tummarna för att det är okej nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards