Alla inlägg den 21 december 2009

Av Carolina - 21 december 2009 18:12

Har nu fixat i stort sett alla julklappar =) Nån enda kvar men sen ska hälften slås in oxå....

Jag och P har nu hjälpts åt att röja upp i E´s rum. Nu ser man golvet igen så senare ikväll ska jag ta och ta in barnmöbeln som står nymålad nere i pannrummet.


Skulle ha varit ut i garaget och slipat en annan möbel lite nu och även varit upp på 36 med lite gips åt mamma.

Är snöigt ute men ändå får det gärna komma mer för mig hihi, gillar snö! Synd att den är så lätt så lätt den som faller nu, blåser mest iväg tycker jag.

Har inte hämtat hem nån gran än - tänk vilken tid vissa saker tar har ju planerat detta hur länge som helst tycker jag ... men men ... imorgon måste det ske!


Imorgon kommer lillasyster hem! Hoppas de får skapligt väder att köra i iaf.

Av Carolina - 21 december 2009 08:09

måndag igen men ändå ingen vanlig vardag - skönt!

Idag ska vi försöka få lite klart inför jul har vi tänkt. Det betyder ta sig ner på byn och handla kvarvarande julklappar - kan garantera att E inte har det som högsta prio på sin lista över saker att förtriva tiden med.


Sovit så bra i några nätter nu, N sover hela nätterna - peppar peppar - vaknar vid 6 och vill ha mat. Så duktig pojke =)


Vi har dock alla gått å dragit på oss lite snuva av nån anledning =( mindre bra men det blir nog bättre. Är nog för att man slappnar av - sen är min näsa irriterad sen igår oxå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards