Alla inlägg den 6 december 2009

Av Carolina - 6 december 2009 14:50

vår dator dog igår...rest in peace....håller tummarna för att det som finns på hårddisken går att rädda men i övrigt är nog burken irreparabel.  Så ingen vet hur lång tid det dröjer innan det kommer en ny burl innanför våra väggar - under tiden blir det antagligen en aning mer sporadiskt mellan uppdateringarna eftersom de i huvudsak kommer att ske när jag befinner mig på 36.


E är iaf betydligt bättre idag - skönt!


Har varit en ganska slö söndag idag, P har jobbat och jag har målat litegrann samt börjat slipa en grej....insåg dock att jag kommer att behöva betydligt mer slippapper än vad jag köpte igår =(


Följde med mamma ner till ridhuset igår med Q - red tom litegrann på honom. Kul kul. Ska gå å plocka in min lilla madam nu snart. Kom ju en del snö igår och förrgår men idag regnar det så det är så jäkla halt nu =( inte vad vi önskat men men


Lite rastlös i kroppen...vill hitta på ngt men vet inte riktigt vad.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards