Alla inlägg den 20 december 2009

Av Carolina - 20 december 2009 19:28

gjorde iordning min häst så tillvida att hon fick på sig en sadel och en kapson ( inget bett pga tänderna ) sen gick jag ner i hagen och nyttjade den lampa pappsen satte upp därnere. den går dock på sensor så mamma kom ut och agerade "tändare"    Hon sprang runt utan alltför mkt protester - hon måste ju som alltid prova att stanna och vända runt några ggr...men tog allt väldigt bra ändå idag. Hon är på inget vis dum min häst...  .. bara lite ostyrig ibland   . Hon har iaf sprungit i båda varven med stigbyglarna slängande runt magen å det verkade inte bekomma henne det minsta.



Nu ska jag ner i pannrummet och måla lite tror jag - den här kvällen sprang iväg!


Av Carolina - 20 december 2009 15:40

Kliar överallt IGEN - har satt upp det sista ( nu ljög jag har en liten remsa kvar....där T spacklat idag ) av problemlösaren nu. Är inte nån fan av galsfiber i ngn form så rätt glad att det är över ;)


Ska ut och fixa stallet nu, hade ju planerat att göra det i dagsljus men men så gick det med det...nåja med tanke på vädret är det kanske lika bra, blir inte så mkt gjort utomhus när det snöar och blåser som det gjort idag...men sadla kan vi göra i stallet oxå =) och sprungit har de gjort i hagen säger de så lite energi har de nog gjort av med iaf.




Kokade knäck imorse.. mmm.. riktigt gott var det

Av Carolina - 20 december 2009 15:34

Mitt i  denna tid av stress och hets, all reklam om allt vi ska handla och måste ha för en BRA jul så finns det vissa som inte alls ser fram emot denna högtid. Det finns några i vårt samhälle som hellre ser att det snabbt blir vardag igen. Ett väldigt bra och tänkvärt inlägg om detta finns hos AKP.


Julen är trots allt mest för barnen. Och det är inte alltid som de vill ha det vi tror =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards