Alla inlägg den 2 december 2009

Av Carolina - 2 december 2009 11:40

Igår kväll när jag och E kom hem från stallet springer pojken in och grejar sen kommer han och talar om att - mamma, jag hängde upp alla mina saker nu och la vantarna i korgen. =)


Sen tog han leksakskorgen från sitt rum och gick och hämtade alla sina ytterkläder samt skor och tog in dem på sitt rum för att de inte skulle ligga i vägen ..... ibland är de för söta de små =D

Kanske inte den lösning jag eftersträvade men den var effektiv och funktionell haha

Av Carolina - 2 december 2009 11:32

Tidig morgon blev det idag. Hovis kom kl 8. Så E tog med sig frukosten upp till mormor och morfar han ;).


N har sovit bra inatt - trots vaccinering igår. E däremot börjar bli lite förkyld....varm och gnällig men vi håller tummarna att det inte blir så allvarligt. just nu har vi precis ätit - levergryta blev det idag - N ligger och sover i vagnen och stallet är färdigt. Ska skjutsa upp E till farmor och farfar. Han har velat dit i några dagar nu och äntligen lyckas vi synka det med att de är där =D.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards