Alla inlägg den 9 december 2009

Av Carolina - 9 december 2009 21:21

Nu ska det  vara fixat - vi håller tummarna för att det är okej nu.

Av Carolina - 9 december 2009 14:04

hej hej.. ja datorn är ju som ni förstår fortfarande inte fixad.. elle regentligen så ör den det men av ngn anledning så funkar nu inte skärmen istället =/ så vem vet .. vi har inte riktigt orkat ta tag i det på riktigt ännu. Just nu står det två burkar på golvet, en tom och en med dubbla hårddiskar ... så .. nån som har en extra skärm att låna ut som vi kan testa med ;);)


Lånade ut mina barn igårkväll - el min mamma erbjöd sig att ta dem en natt så vi fick sova =)

Så igår kväll blev det mys i lugn och ro med senaste johan falk och godis. Sen vid tio i säng och slockande rätt snabbt och vaknade till liv vid halv elva idag... ganska välbehövligt minsann.

Sotaren kom strax före elva oxå - så skönt att pannan står separat - han behöver alltså aldrig in i huset och man ser bara att bilen kommer, det klampar lite på taket och rätt vad det är så har han åkt igen och kvar ligger en trevlig lapp och en en ren fin kamin att elda i =)


Nu har E och jag sandat lite till hagarna, ska ut och mocka åt tjejerna alldeles strax och sen vet jag inte riktigt om det blir så mkt mer idag.


Igårem diskuterade vi avtagbara dragkrokar och dess vara el inte vara här på 36. Det känns ju lite osäkert ibland att transportera levande djur med dessa ibland. Så läste jag detta idag. Är glad att vi har "riktiga" krokar iaf, även om de oxå kan lossna.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards