Alla inlägg den 29 december 2009

=(

Av Carolina - 29 december 2009 13:05

bläää - är på sämsta tänkbara humör just nu... men har precis ätit och dricker nu lite kaffe ( jag som skulle dra in på kaffet *suck*) så förhoppningsvis blir det bättre snart.


Har jävlats med H´s fönsterfoder läääänge - blev inte bra alls trots gersåg å allt. Hade fan gått enklare om jag gjort som tidigare å använt sticksågen iaf. Men men de sitter iaf där nu och jag måste måla istället nåt tag....


Ska försöka få med mig ungarna ut - lär inte bli det lättaste... liten är påklädd å klar för han har nyss vaknat men de andra två....E kör lite varannan dag för tillfället och den andra hon har lite svårt att bestämma sig om man säger så ;)

brr

Av Carolina - 29 december 2009 10:14

morr´n morr´n allihop.


Lite kyligt idag.... glad att jag bor relativt högt iaf för vi har "bara" -20 här =/ Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. P ska upp till I o T å riva en vägg är det sagt, vet inte om jag har så mkt att göra där. Visserligen kanjag hjälpa till att riva vägg men vet inte om jag vill ha ungarna i det damm som blir. Både E och N hostar litegrann så.


Ska iaf försöka få upp H´s fönsterfoder idag, P skulle hämta en gersåg åt mig ;) bädda rent i sängen skulle jag behöva göra oxå å lite annat pyssel här hemma.



Såg "Flickan som lekte med elden" igårkväll. Helt okej, tycer nog nästan att "män som hatar kvinnor" var bättre - denna blev mer avhuggen i slutet men blir säkert bra sen när man även sett "luftslottet som sprängdes".



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards