Alla inlägg den 1 december 2009

Av Carolina - 1 december 2009 14:48

är så jävla trött på att plocka upp samma saker dag efter dag efter dag....förstår inte vad som är så svårt????


Det finns krokar, det finns korgar, plockar undan så mkt överflödigt som det går, sopen står framme för att underlätta


Känner mig som världens suraste tjatigaste och tråkigaste mamma och fru =(


Vill leka med barnen, vill hitta på bus och roligheter inte börja varje mening med

- ja vi ska, bara/när mamma har.....

Av Carolina - 1 december 2009 08:17

så börjar nedräkningen mot jul.....önskar mig en lugn och stillsam jul gärna med snö men bara det inte regnar är jag hyfsat nöjd =)

God mat naturligtvis, trevligt sällskap och så lite hysteri som möjligt. P blir ju hemma över jul och nyår så lite promenader kanske oxå kan hinnas med ;)



Ska ner på bvc idag med krypet Nilsson ;) vår lilla "skit"unge - låg naken på ett underlag på mattan nyss och gjorde både det ena och det andra ;) och då hade jag nyss tagit bort en full blöja och han hade dessutom kissat på skötbordet hehe. Nu ligger han dock nöjd och äter ur flaskan.


E har precis ätit frukost, det blev sylt med fil idag :) ska försöka få oss iordning så vi hinner ner på öppna fsk en stund.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards