Alla inlägg den 18 december 2009

Av Carolina - 18 december 2009 19:47

Jo det blir iaf lite Bondetv men blir nog en tidig kväll ikväll för är rätt så trött nu....


Är det lika kallt imorgon blir det utmärkt med en bakdag, har varit ner och handlat ingredienser till både kakor och godis ;).


Sen börjar ju P´s ledighet nu så nu ska det bli tid till min lilla skrutt som tappat sin första tand =) lika stolt över min häst som över mina barn haha dock är hon lite småsårig på överläppen så är inte riktigt läge för att bråka med träns just nu tyvärr....och den andra övertanden är oxå på väg att lossna så....men vi kan förhoppningsvis träna lite med kapson i snön istället.


Sis kommer på tisdag och kön för att få hennes hjälp under dessa dagar ringlar lång känns det som....


Ja allt rullar då på - bryt ihop och kom igen är det nya måttot tror jag bestämt!

Av Carolina - 18 december 2009 08:26

nu är båda pojkarna vakna men den stora är i mysstadiet idag. Ska lägga oss i sängen och bara ta det lugnt, den lille somnar väl snart igen kan jag tro.


Kör pepptalk med mig själv just nu, positiva affirmationer och lion´s quest för hela slanten ;) "jag kan, jag vill, jag vågar"


Skulle dock helst av allt krypa ner i ett hett bad och sen ner i en ren säng bredvid småpojkarna och dra täcket över huvudet.....

Av Carolina - 18 december 2009 07:01

Egentligen borde det här vara en härlig morgon, tyst, lugnt, kallt ute och massa snö. Denna dag och sen ett långt härligt "lov" framför oss. Massor av tid att hitta på roliga saker, göra det som faller oss in men just nu känns det bara mörkt och tomt......


Hade ju precis kommit upp en bit, klättringen hade börjat, kände att det kommer att gå vägen - så jobbigt med denna berg-och-dalbana.


Kämpar och försöker försöker försöker, känns som att jag stångar mitt huvud blodigt utan att nå resultat.




VARFÖR???


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards