Alla inlägg den 26 december 2009

Av Carolina - 26 december 2009 20:47

o hej o hå va med snö vi får !!!!  


så mysigt hihi sen är det kanske inte roligaste vägföret men jag ska ingenstans just nu hihi


Har tapetat hos inka o tommy nu - bilder kommer Jenny =) men jag glömde kameran i tommys bil =/ så tidigast imorgon då.


Nu blir det tevesoffan och Läckberg.

Av Carolina - 26 december 2009 12:09

det blåser och snöar ute - skulle inte ha ngt emot ett ridhus såna dagar....men hur som så är det bara att bylta på sig lite kläder och gå ut ;)


Tur man har en sån supersyster som ställer upp trots kylan och rider min skrutt - inridning i snöstorm kanske är ngt att ta patent på hehe.


Idag började vi med lina, sen ledde jag sis en stund innan hon  red runt mig på volten med linan kvar efter det så släppte jag och hon red runt fyrkanten i skritt och trav. Så duktiga tjejer!


Nu åker hon tillbaka imorgon så nu får jag fortsätta själv....ska hur som försöka ge mig på det här med tömkörning nu har jag tänkt. Tänderna har lossnat och nu har hon ju gått med bett några dagar igen.  Kommer att behöva lite hjälp med att gå vid huvudet i början så hon förstår vart hon ska när jag hamnar bakom.

Själv behöver jag tömkörningen för att komma igång o få lite kondis samt tappa en del vikt, för hennes del blir det ju oxå kondis och styrketräning utan en klump på ryggen ;);)

Ett bra sätt att se sig omkring i världen oxå - och JA jag ska rida igång den galna grå oxå....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards