Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Carolina - 12 januari 2010 13:36

skidorna fick åka vagn efter halva vägen


  kan detta vara en genväg tro... vi klättrar upp å kollar

     


Mamma fick hämta och bära tillbaka ner på vägen då skorna fastnade i det underliggande riset ;) var visst inte den bästa vägen  men det är fint iaf

 



Av Carolina - 12 januari 2010 13:34

Det finns en kille somkommit på det här med att bygga lego... vad han inte vetat om är att det finns såna resurser i garaget. detta uppenbarade sig tidigare idag för den lille ingenjörn ( gissa vad som byggs ... jo bilar och annat med hjul så klart )


   

Av Carolina - 12 januari 2010 09:40

Letar positiva affirmationer just nu...värk lite överallt och antagligen en förkylning som vill göra sig påmind. Försöker ignorera och göra sånt som är roligt men i längden så blir det en liten dipp där det är jobbigare att ignorera än att känna av det =/


Gårdagen blev ganska fullspäckad...var ner på öppna en stund i samband med att N skulle vägas och mätas. Han följer sin kurva så fint så =) E lekte av sig lite runt alla de andra barnen som var där.

Sen köpte vi lunch och åt den hos gammelmormor, dit kom även mormor, mikal, sandar o kicki så vi hann avlägga och ta emot rapport om det mesta ;) blev iaf en stund där.

Efter det hade jag mkt väl kunnat åka hem o vila mig lite men vi åkte istället ut till Lillhaga och svägerska L. E lekte en stund ute med deras snowracer innan han kom in och plockade i J´s lego. Måste nog ta o skaffa en stor låda el nåt och ta in P´s legohink åt mannen. Han är jätteduktig att bygga små bilar o sånt.

Fick inte med mig grabben utan p fick hämta upp honom på väg från jobbet, var tvungen att åka hem med lilleman eftersom hans blöjor tog slut =/ blev en variant av tygblöja hehe...


N slockande som ett ljus redan innan han satt i bilen och sov sen bra länge, åklte hem bytte ytterkläder o vidare upp till stallet. Tog in N o stol till morfar - fortf sovande - sen mockade jag och tog in pållarna.

När jag kom in efter att ha pysslat klart började det röra sig lite i stolen så vi åkte hem och här höll P och barnen på att fixa middag.

Slockande sen igårkväll med en hemsk huvudvärk =( och känner att jag är lite stel efter det men men ....


Inga direkta planer idag, ska försöka hinna göra ngt med D tänkte jag, vädret är ju mkt mer tillåtande och mamma slutar tidigt idag.


Annars som sagt känner mig gnällig och har ingen direkt lust att göra ngt alls....fast samtidigt skulle jag vilja göra mkt - SUCK - det går inte ihop överhuvudtaget

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards