Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Carolina - 7 januari 2010 13:10

Javisst är det kallt men det är ju faktiskt vinter =)det ska vara kallt annars klagar vi på att det är för varmt .... för min del får det hellre vara rejält kallt i några dagar istället för att det skka gå upp och ner i graderna från dag till dag. Är så otroligt jobbigt att hålla en bra innetemp när vädret slår sig hela tiden.


Sen visst -30 är väl kanske lite väl när det blir i flera dagar men äh man får anpassa sig ;)


Idag skulle vi få besök av vänner - E med barn skulle komma hit. Tyvärr har deras lånade bil dock en helt annan uppfattning om kylan än vad jag har så trots att den fått lyxa till det i garage vägrade den att samarbeta och starta....detta fick till följd att det blev två väldigt besvikna barn ( E och L) och lika besvikna mammor  

=(...positivt dock är att vårt hus är städat, julgranen utkastad och det luktar sockerkaka =)


Ändrade om våran säng igårkväll... vi har en JYSKsäng som består av en drös madrasser...dubbla resårmadrasser och en bäddmadrass på det. Skön men problemet är att hitta sängram då dessa är byggda för enkla madrasser oftast...igår tog vi dock bort mittendelen och testade hur det fungerade.

Jag har sovit bra, ngt hårdare är det dock, P säger att han fått lite ont i ryggen men vet inte om det beror på den eller inte....hur som så kan jag tänka mig att ha den som den är nu och hejsan vad många fler sängramar vi kan kika på nu =)=)=)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards