Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

så var helge slut igen

Av Carolina - 31 oktober 2010 19:52

imorgon är det inte bara måndag utan även 1:a november....den månad jag ogillar absolut mest på hela året.

Jaja - man kan ju hoppas att det ändrar sig.

Jobbar iaf bara två dagar - ledig på onsdag för att åka på begravning. pojkarna ska då vara med farmor och H ska iväg på ridläger.


Borde börja kännas ngt lugnare på jobbet nu för varslen som legat är ju hävda så de som är kvar blir kvar. Men men den som lever får se.


Har pysslat på i köket igen idag. Fått in socklar på ena sidan ( diskbänken) tapetat klart och köpt färg för att måla klart det som ska målas ( fodren). Slängde ju ut diskmaskinen til någras förvåning så vi behöver även nytt skåp där - nu har vi ju ett överskåp kvar som vi valde att inte sätta upp så just nu undersöker vi möjligheterna att modifiera detta så det går in som bänkskåp istället.

Ska nog kanske köpa ett överskåp att sätta ovanför kylskåpet oxå...o ev ett smalt skåp till för att fylla ut bredvid det som ska in där diskmaskinen stått då. Så en tur på IKEA står på tur snart.

Den lilla bit som är kvar av bänkskivan ska bli hylla för micron oxå bara vi hittar passande konsoller. Måste även ha tag på en klocka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards