Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Carolina - 19 oktober 2010 14:12

och tar mig en kopp kaffe!



Av Carolina - 19 oktober 2010 10:31

har katarrmage av mkt jobbig sort idag - vet inte om jag får sota för de två Ipren jag tog i helgen för mensvärken eller om det bara är upprorsdags iaf.


Frukosten kom nära nog upp - åkte hiss hela vägen ner på jobbet =/  ( och nej det är inte magsjuka och jag är inte gravid!)


Så låg i både humör o kropp just nu, all energi är slut känns det som. Helt tömd på alla reserver och det känns ju väldigt lyckat med november i antågande =(.

Får så otroligt dåligt samvete som verkligen inte bättrar på humöret i övrigt när jag inte orkar vara som jag vill.

Är bara en trätande förmanande lessen mamma och fru. fräser och orkar inte ens med det som egentligen är ljuspunkterna i livet.

Måndag till onsdag har jag bara energi nog att ta mig till jobbet, göra det jag ska och sen ta mig hem. Äta, säga godnatt till N och släpa mig upp till stallet.

Sen går hela torsdagen innan jag känner mig återhämtad nog att hitta på nåt utanför husets dörrar.

Sammanbrottet är nära men håller det på armlängds avstånd med viljans hjälp....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards