Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Carolina - 12 oktober 2010 13:23

är avklarad...blev en snabb tur till matpunkten där det inhandlades lite grillad kyckling ( kände att jag behövde ngt varmt...) och en förp varma koppen soppa.


Nu är det jobb som gäller igen - sitter o väntar in mina follow ups.


Funderar på vad det 08 nummer som ringt mig i ngn vecka nu verkligen vill??? Är ju helt klart ett callcenternummer men de brukar ju ge sig med tiden fast denna blir ihärdigare o ihärdigare. Har hittills ringt två ggr idag. Kanske dags att svara snart.


strålande vackert väder ute - klart o kallt. Skulle vilja ut i skogen o rida....finns ju helt tydligt klar anledning att inte följa den impulsen....tre älgar skjutna precis bredvid vårt ridstråk....

Av Carolina - 12 oktober 2010 10:56

jobbar sent idag och imorgon. det innebär att jag kunde lämna E på dagis idag =) busungen skulle iväg till Hybo med resterande 4-åringar på DISCO! =D Spännande.


Har tagit ett steg mot ev förändring - kontaktade Af igår och ska nog dit nu på torsdag och prata med en tjej så får vi se vad det kan ge vidare.


Gratulerar Svärfar som sköt två kalvar nu på morgonen, och Anders för hans duktiga hund som drev dem =)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards