Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Carolina - 5 oktober 2010 07:58

Känner för att gnälla gnälla gnälla =( fast egentligen inte för inget blir bättre av att jag beklagar mig. Eller jo då få jag kanske ur mig en del o kan försöka fokusera på det somkänns mer positivt istället.


Gårdagen kan väl beskrivas som ond och låg. Hemma idag vilket inte alls känns bra - vill jobba de få dagar jag jobbar. Tycker inte om att de andra ska behöva ta reda på mina saker oxå, vill ju göra mitt. Känner mig bara sur,lessen o dålig när jag inte är där.

Jag är inte på ngt sätt bra på att ha värk o ont ikroppen. Hatar när jag inte har ork o samtidigt vet jag att jag gör mig själv den största otjänsten om jag går på. Kan inte bara bita ihop o tänka bort saker o köra på. Den gränsen förstörde jag för flera år sedan..


Idag ska jag försöka vårda den del av mig som sitter längst in o ropar för att bli hörd, kanske att jag kan lyckas få fram vad den vill ha sagt ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards