Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Carolina - 15 oktober 2010 09:14

en strålande vacker dag igen. Kallt men soligt o fint.


Började morgonen med en tur ner till tandis med E - kom därifrån med sockerrestriktioner till E´s fasa ;).


Farmor passade N under tiden. Nu är det bara resten av dan kvar då - undrar vad vi ska hitta på....Skulle behöva städa en hel massa igen, som vanligt på fredagar men den lusten har jag inte. På sin höjd ska jag snart gå å vika ihop den rena tvätten.


Mötet igår på Af var väl kanske inte världens mest givande men hur det än är så sätter det ju igång vissa tankar bara att ta ett första steg. Hade svårt att somna igår för det snurrade i huvudet, är mkt nu som stör och pockar på uppmärksamhet. Har svårt att räcka till och veta vad jag ska göra.


Ikväll har jag två roliga aktiviteter att välja på - endera tjejfest med jobbet eller oxå VIP kväll på nyöppnad hästshop. Båda lockar på olika sätt. Får se vad känslan säger närmare kvällen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards