Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Carolina - 25 oktober 2010 20:19

Hade en frusen pålle ikväll. Klädde på henne täcke och sen i med varm betfor. Misstänkte nästan kolik ett tag men det mullrar på i magen och hon har bajsat ordentligt. Kanske bara kyla och spänningar. Hoppas det iaf. Hon såg piggare ut på ögonen nu när hon varit inne en stund. Blir till att åka in imorgonbitti o klä på täcket innan hagen.


Har en förkylning som kryper närmare - nyser i ett och det kliar i både ögon och hals. Håller det på armlängds avstånd än så länge......

Av Carolina - 25 oktober 2010 16:34

hmm.. fick en audit nyss...gör processerna rätt men loggade för dåligt.... suck!

Visst jag förstrå varför och vad han vill ha mer av men känns så himla onödigt eftersom att om man kan processerna så ska man inte behöve mer info än vad som står.

Men men - ska tänka ännu mer på det igen då.



snart dags att fara hem nu - och imorgon blir det senare ankomst till jobbet då. Sjukhuset först. Lite nervös för hur det än är så gillar jag fortfarande inte det där stället. Men håller tummarna för att de hittar det de ska hitta och inget annat. Med min tur så hittar de väl ingenting och så får jag vänta ett tag till på en ny us av ngt annat....


Av Carolina - 25 oktober 2010 11:06

kallt imorse å, blir inget staket hos oss i vinter .... så kan det gå


Lite halvseg, rörig och trött. En helt vanlig måndag alltså =)


Var iväg och placerade ut fälla åt Bärtil igår. Håll tummarna nu för att han går in i den.... vill ha hem honom till att börja med iaf =/


Vill göra något nytt nu... här rör de ju om i grytanhela tiden - ingenting är sig likt från vecka till vecka. Jobbigt och man funderar ju hela tiden på när det blir ens egen tur....vill läsa ngt el hur som lära mig ngt nytt och användbart. Komm apå vad jag VILL... elelr ska mna helt enkelt bara skita i allt och göra bara sånt som är kul??? Intressant eller vad ? Måste ju faktiskt ha en inkomst  så det skoter sig ju egentligen....men nä får sätta mig och skriva en lista på vad jag INTE vill och vad jag VILL kanske

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards