Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Carolina - 10 oktober 2010 08:55

sovit urdåligt =) men det är helt självförvållat så jag ska väl inte klaga allt för mkt ...


Igår var det fest! Var inte speciellt upplagd igår em - trött o seg men äh det är ju bara en gång per år så bara att bita ihop liksom.


Blev en skitkul!!!kväll iaf =D med god mat, trevligt sällskap och rödvin blev vi kvar tills det var slut. Många planer och idéer fick spelrum - hoppas vi kan göra ngt av dessa nu!

Jag dansade, pratade och var allmänt social och på ett strålande humör ( visst rödvinet gjorde alldeles säkert sitt till men på ett hoppas jag inte alltför dåligt sätt iaf...) Är inte ofta jag dricker nuförtiden och det är anledningen till att jag inte sovit nå bra.


E har nyss vaknat, P sover fortfarande och N har jag nyss hämtat hos mormor så de fick sova oxå. Riktigt skönt med en liten morgonpromenix i höstkylan. Hoppas nu på en härligt skön höstsöndag =D


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards