Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Carolina - 26 oktober 2010 21:38

men om det är som jag tror så har hon all rätt att vara det...växtvärk, pälssättning, kyla, verkning och tandfällning.....skulle nog golva även den starkaste...



Av Carolina - 26 oktober 2010 14:01

blev ingen lunch på lunchen...for hem o kollade till hovis istället eftersom hon kom tidigare än beräknat och alla jobbar ju idag. syster var hem på sin lunch så vi avlöste varann så hon hann ta de två bråkigaste med vår hjälp =)

D skötte sig iofs helt ok idag - verkade bara av bakfötterna men hon var stel. Sen fick hon och räcerr och Nisse gå ut i hagen igen medan hon gjorde klart gulan.


Kom sent tillbaka iaf fast jag skyndade mig, halt är det på vägen oxå. men är väl lika bra att få allt samma dag - hellre en dag med taskig tfntid än flera dgr med detsamma.


Ska ta och fixa lite hetvatten nu så kan jag ta lite soppa vid skrivbordet iaf =)

Inte har jag fått nå kokkaffe heller på hela dagen =O känns verkligen nu.


Av Carolina - 26 oktober 2010 10:03

OK - så då är det klart att jag har gallsten då... nu ska de bara bestämmas hur de ska behandlas. Antagligen blir det en op men det visar sig.

Fanns flera stenar upp till 15 mm i stl. Fick se på skärmen oxå. Syntes tydligt.


Känns bra att jag hade rätt men nu fick jag ju nåt nytt att oroa mig för då :/


Har en mindre pigg pålle oxå....känns inte heller bra. Lite knepig igår när jag tog in henne - och även om hon var piggare nu så är hon inte sig själv riktigt. Går med täcke ute nu ( dubbla ) och har fått ljummet vatten att dricka ( vill inte dricka kallt). 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards