Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

bottenlöst

Av Carolina - 28 oktober 2010 05:01

jag har tappat fotf'ästet

de sista veckorna har gått på om inte halvfart så iaf med näsan ovanför vattenytan men nu drunknar jag snart.

Tippade över kanten åt fel hål


Var länge sen jag kände så här - en stor tomhet

likgiltighet och samtidigt en massa rädsla och oro

men mest av allt är jag tom


jag vill jag vill jag vill

men jag har ingen ork

jag är min egen bödel

jag anklagar och dömer mig själv

hårdare än ngn annan

 
 
Nemokrati

Nemokrati

28 oktober 2010 05:40

Nu ska du inte vara så där ledsen - det är inte bra. Livet är ju som det är - men kom ihåg - du är inte ensam och du ska inte vara ledsen. Jag tänker på dig hela dagen och skickar snälla tankar. Vi är många människor på den här jorden och vi måste hålla ihop och vara rädda om varandra och livet. Var rädd om dig.

http://komigenuva.wordpress.com

 
AKP

AKP

28 oktober 2010 07:59

MASSA styrkekramar!!

http://akp.blogg.se

Carolina

28 oktober 2010 09:40

tack

 
Ingen bild

Linda

28 oktober 2010 10:59

Åhh Niina!!
Du skulle givetvis varit på Thomas Sjödins föreläsning.... vilken klok man!! Essansen var att "VILA ÄR ATT TA ANSVAR- BÅDE FÖR SIG SJÄLV OCH ANDRA"

Kramisar

 
Caroline

Caroline

28 oktober 2010 18:31

Låter inget vidare just nu, men om det är någon tröst så känner många av oss så ibland mer eller mindre. Man vill bara dra ett täcke över sig och inte tänka på något.

Vill gärna att du kommer imorgon kväll, tror du behöver det faktiskt.

Kram

http://barbaskon.blogspot.com

 
Ingen bild

jennie

28 oktober 2010 21:30

Det är ju en styrka i sig att känna så och erkänna det för sig själv. Inte bara trampa på, kämpa på och leva vidare. Man är bara här och nu, låt det vara så och ta den tid du behöver för att komma på fötter igen! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards