Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Carolina - 20 februari 2009 16:01

lämnade av Emil hos "ojvar" o "Arla" vid 11 sen åkte ja hem o la mig under täcket. Somnade o sov jätteskönt tills tfn ringde - då hade Hanna o Pär kommit hem så klockan måste ha varit runt 14 iaf.


Välbehövligt =) nu har Hanna oxå gett sig iväg upp till "Ojvar", hon skulle försöka mocka tror jag - lillstumpan. Hoppas Sara kommer ut o hjälper henne lite - risken är väl att Hanna går å böörjar utan att tala om nåt o sen står hon där o inte orkar hela vägen.


Pär tog skoter o åkte till skogs en sväng, kände att han skulle passa på att dra fram lite ved innan det blev mörkt. Så nu är det tyst o lugnt igen - ska gå tilbaka o lägga mig framför teven o slöa =)


ha en bra fredag

Av Carolina - 20 februari 2009 09:08

ja ävenom jag känner mig rätt seg och inte gör så jättemånga knop så finns det ett annat liv som rör sig desto mer =) verkar uppskatta att jag ligger still så mycket just nu, det är full fart både morgon o kväll.

Känns rätt bra utanpå magen oxå nu, Emil skulle försöka känna häromdagen men han hade inte riktigt tålamodet ;-), Satte handen på magen i fem sekunder o sa - jaa...senvar hanklar.Pär känner dock lite nu o då, tydligare o tydligare.

Är mysigt nu medan det fortfarande finns en del plats att röra sig på - betydligt sämre med det om ett par månader.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards